Thursday, May 27, 2010

Seribu Satu Cerita

Salam semua...Erm, dah lame btul kn aku xluahkan pape kt blog aku nie..Mcm2 yg t'jd pd aku kebelakangan ini..Ade suke, duka, gembira, sedih, kecewa dan mcm2 lg..Smpi aku sendiri pon xtau nk gambarkan mcm mane..Aku rase makin aku meningkat dewasa, makin byk yg aku pelajari, makin byk perkara yg aku lnsg xtau..Pengalaman byk mengajar aku erti kehidupan yg sebenar..Sampai skrg aku msh keliru, sape sebenarnye yg betul, dan sape sebenarnye yg salah..Aku da mula takot utk percaya kt org lain..Bukan xnk percaya, tp bile aku percaye, ending nye aku sendiri yg kecewa..Aku da pnt, pnt sgt utk ditipu lg..Pnt utk rase kecewa dan sedih lg..Setiap kali aku bgn tidur, aku harapkan ianya hanya mimpi ngeri..Tp tidak, ianya adalah reality..Sering kali aku pujuk hati aku agar terima semuanya, tp aku xmampu..Ape yg aku mampu adalah menangis dlm hati..Kdg2 kekecewaan ini membuatkan aku ptus harapan, tp mak & ayah sering memberi aku kekuatan utk aku teruskan perjuangan walaupon cume dr jarak yg jauh..Terima kasih mak, terima kasih ayah..

No comments:

Post a Comment