Thursday, May 27, 2010

Kisah 2

Dalam sibuk2 aku bekerja kuat membantu diri dan keluargaku, aku dikejutkan dgn 1 brite yg sgt2 mengecewakan aku..Org yg sgt2 aku sayangi, sgt2 aku cintai, rupenye tunang org..Lemah lutut aku bile dpt tau brite nie..Mmg kaki aku da x bermaya sgt2, da xmampu lg nk menampung tbuh badan aku utk terus berdiri..Air mata usah diceritala..Kalau ditadah, mungkin penuh 1 baldi..Walaupon aku cube sekat, walaupon aku cube tahan, sumenye sia2..Aku xbole..Aku xsangka rupenye aku bercinta dgn tunang org, rupenye aku menaruh perasaan pd tunang org, rupenye aku kuar dating dgn tunang org..Hati aku hancur sgt2 ms tue, jiwa aku xbermaya..Aku ade gak terfikir, utk ape lg aku terus hidup..Namun aku gagahkn jugak hati aku, aku beri smgt utk diri aku sndr..msh byk lg yg aku perlu lakukn..Budi & jasa mak ayah aku msh blm aku balas lg..Ya Allah, kuatkanlah iman ku, jodohkanlah aku dgn jodoh dr kalangan yg baik2..Sesungguhnya ade hikmah disebalik semua nie..Untuk sidia, aku doakan agar kau bahagia disampingnya...Berbahagialah dan terima kasih kerana pnh menyintaiku..

No comments:

Post a Comment