Thursday, May 27, 2010

Kisah 1

Aku sgt2 gembira dgn keje baru aku..Suasana ditempat keje best, rakan2 sekerja pon best..Sumenye baik2..Tp biasela, tempat baru, mule2 mmg agak susah nk sesuaikn diri..Dgn ragam2 customer yg ntah pape tue..Mcm2 kerenah..Ade yg xreti sabar, ade yg try nk 'usha2', ade yg mrh2 n mcm2 lg..Tp aku stakat nie bole sbr lg, cume kdg2 tue ade gak la rase stress nye..Yela, da tugas kte kn..kte kne la redha..Sebenarnye, setiap pekerjaan tue ade die pny risiko msg2..Walaupon xsame risiko nye, tp tetap ade..bak kate org "high risk high profit". Ape yg penting kte ikhlas lakukan tugas kte demi utk byk pihak..Demi ms depan diri sndr, demi membalas jasa mak ayah, demi membangunkn masy dan negara tercinta..
*Dikesempatan ini, aku nk ucapkan byk2 terima kasih pd Abg Affa, Kak Erin, En Din, En Zaini, En Idris, dan yg lain2 di Bank Islam Seremban krn byk m'bantu dan sudi mengajar aku walaupon ngah sibuk..Aku sgt hargai pengorbanan korg..

No comments:

Post a Comment