Tuesday, October 27, 2009

My Convocation Day (",)

Syukur Alhamdulillah kepada Nya,at last I managed to get my degree from Universiti Teknologi Mara (UiTM) after almost the whole life was spend struggling and battling for that scroll. Dulu, aku rasakan 5tahun begitu panjang sekali..Kini, aku sedar ianya merupakan waktu yang begitu singkat..Rasanya xbanyak kenangan dan memori indah yang dapat aku kumpulkan.Dan andai ianya dapat diulang semula, akan aku gunakan dengan sepenuhnya dan menikmati kehidupan aku sebagai seorang pelajar..

Special thanks for my mum n dad, I owed u lots of sacrifices..And it will never be repayed. To all my lecturers n BFF's, thanks for your precious help, support and guidance. And to everyone, thanks.. Lots of love n kiss for u~muahhh.......

***************************************************************************


Nie gambar before and after wearing the jubah..





Family & kawan2 yang banyak membantu dan memberi dorongan untukku meneruskan perjuangan..





~luvly pink roses~ ;p
Thanks mak ayah











Finally I got
"Bachelor in Business Administration (hons) Islamic Banking"


4 comments: