Monday, October 19, 2009

MiMpi....~~


Aku ngah bingung memikirkan apekah jns n makne mimpi yg aku dpt mlm td..xpnh2 aku mimpi aku mencuri..iskh3x..erm....sblm tido aku ade niat nk mencuri pape ker???!!#$ Rase2 nye xde..dlm mimpi tue, byk plak tue yg aku curi..n ending of the mimpi, aku kne tangkap plak..ish3x, malang btul..tue xexpert lg namenye...(",)..hehehe....tp ramai kwn2 ckp, hati aku telah dicuri..wow!!! btul ker??? hehehe...ape2 je lar..yg penting, jauhkn la perbuatan jht tue dr hidup aku..Amin....



3 comments:

  1. haha..for the first time in my life aku dengar kit adgr mimpi mencuri maknanya hati telah dicuri....hehee..hanya tuhan yang maha mengetahui

    ReplyDelete
  2. hehehe...kte pon 1st time dgr..
    ala, dorg duk gurau jerk dgn kte kot
    tue yg nk tau sgt ape makne nye tue
    sbb 1st time dpt mimpi mcm nie
    huhuhu...pelik2 (",)

    ReplyDelete
  3. mimpi kan mainan tdo fiza..
    dun't think it too much..
    hihi

    weh..ko dh konvo kan..
    ko konvo ari sabtu..kalo hari bese..leh aku g tgk ko..
    hihi..
    neway..congrats ya...=p

    ReplyDelete