Tuesday, February 16, 2010

Detik Yg Dinanti

Akhirnya aku akan melangkah ke alam pekerjaan yg sebenar...Prasaan dan hati aku xtenteram.. Seram, takot, bingung, berdebar, bercelaru n mcm2 lg la prasaan yg ada dlm diri aku nie.. Kpale aku pon da berat nk pk.. Dgn rmh sewe, transport, suasana tmpt keje, org kt bndr Seremban n mcm2 lg la.. Nape la aku dicampak ke cawangan Seremban erk.. huhuhu...tp alhamdulillah, akhirnya rezeki tue dtg jugak kt aku.. Terima kasih ya Allah.. Cume mule2 nie maybe
susah bg aku utk sesuaikn diri.. Da lame nt, mst aku expert.. hehehe... Tp sedih nye, aku akn berjauhan dgn mak ayah n adik aku yg nakal tue.. Mst aku akan rindukn telatah nye......



4 comments:

  1. congrate..dapat keje pe..tahniah

    ReplyDelete
  2. TQ Noli...dpt keje kat bank islam Seremban..1hb 3 nie start..

    ReplyDelete
  3. gud luck fieza..semban ngn mersing dekat je..tiap bulan blh balik hehehehe..pape pun bebila free blh ar dtg lepak kat kL yeah...

    ReplyDelete
  4. tQ Ruby...hehehe....mmg plan nk blik tiap2 bln pon..hehehe...pasnie mst aku da brani pg KL..bole ar ko slalu blanje aku..kalo ko xnk, aku dtg serbu rmh ko..nk rase sweet sour ko tue

    ReplyDelete