Sunday, November 1, 2009

Bengang!!

hehehe.....mcm tajuk lagu kn.."Bengang" nyanyian Akim AF7..Actually,smlm aku bengang sgt dgn seseorang nie..Citenye mcm nie..Die call aku on Friday n ajak aku kuar pd ari Sabtu..Pada pagi Sabtu yg damai dan tenang, aku bgn dgn rase excited yg amat sgt..Then, aku mandi..Slalunye aku mandi mmg lame,tp kali nie aku mandi lebih lame lg..hehehe....Pastue aku bersiap..kalo korg tgk,bkn main lame lg aku bersiap..Dari cream, foundation, powder, eyeshadow, eyeliner, mascara n lipstic sume nye aku tepek kat muke aku nie..hehehe...kalo perfume, xusah nk cite la..500 meter jauhnye da bole bau..Then, dgn hati yg xsabar, aku tunggu..dr 15min ke 1/2 jam..kemudian 1jam.pastue 2jam..Tibe2 anset aku berdering dgn lagu Tattoo oleh Jordin Sparks. Aku angkat dgn hati yg riang..Tapi......sob..sob..sob.. Rupenye die xjd dtg kerana ade hal yg xdpt dielakkan..Aku rase sgt marah sbenarnye,tp aku simpan jer dlm hati..And yg jd mangse adelah blog tersayang aku nie n korang yg terpakse bace..huhuhu....Blog aku kini merupakan "Bestfren" aku..Aku cite ape pon, ia dgr jerk n xckp pape..hehehe,merepek la aku nie..Ok,sekian..



No comments:

Post a Comment